REKLAM

Erkek arkadaşını öldüren 19 yaşındaki Gülcan Fahri tutuklandı

Ubiistvo

19 yaşındaki Gülcan Fahri,duruşma salonunda pişman olduğu göründü.Mahkeme kızın hapis istemiyle yargıladı.
11 Mayıs’ta  Sürmenler yakınlarında ıssız ormanlık alanda Gülcan, Bekir’i  tecavüz ettiği gerekçesiyle öldürmüştü.Bugün Kırcali adliyesinde yargılanan 19 yaşındaki Gülcan'a 'hapiste tutulma'kararı verilerek tutuklandı.Mahkeme sırasında yoğun güvenlik önlemi alınması dikkat çekti.Kızın avukatlığını Stanimir Stanev üstlenirken,duruşmayı isi hakim  Plamen Aleksandrov yaptı.

Ubiistvo_myarka
Kız,duruşma salonuna götürülürken yoğun güvenlik alındı.

'' İKİ YILDIR HER HAFTA TECAVÜZ EDİLDİ''

Kızın avukatı Stanev,basına konuşarak şu bilgileri verdi:
Müvekkilim 2 yıl boyunca her hafta tecavüze maruz kalmıştır.Tutuklanacağını biliyorduk,ancak kızın evi korumasız kaldı.Bu yüzden ilerde olay olacağından endişe duyuyorum.


Ubiistvo_myarka1
Gülcan Fahri,basın mensuplarına yüzünü kapattı.Hüzünlü olduğu gözlerden kaçmadı.

'' BEKİR'İ ÖLDÜRMEK İSTEMEDİM,SADECE KORKUTMAK İSTEDİM''

Gülcan Fahri ise duruşmada Bekir Ramadan'ı öldürmek istemediğini,sadece korkutmak amaçlı bıçakla saldırdığını söyledi.Erkek arkadaşını bıçakla yaraladıktan sonra kaçtığını ifade eden 19 yaşındaki kız,''Eğer ben kaçmasaydım,Bekir beni öldürebilirdi ''dedi.20 yaşındaki Bekir Ramadan kan kaybından öldüğü  öğrenildi.

Necla MÜMÜN,Kırcali

HABERBG

Site haberlerin en altında reklam

〓〓〓〓〓〓〓〓〓〓〓〓